Translate

27 באפר׳ 2023

ביצי דגים קרפיון

את התבשיל הזה מכינה רק לעיתים רחוקות 😊אמא שלי ע"ה תמיד פינקה

 אך לאחי בני שכל כך אהב דברים מסוימים

קיבל את העדיפות אמא בישלה את ביצי הדגים יחד עם דגים ואת רוב הביצים שמרה לבני כך שעד היום שנים אחרי אחותי ואני משתדלות  לפנק אותו  במה שהוא אוהב ויש לו רשימה לא גדולה כפרה עליו ארז שלי מצטרף גם לאהבת דגים בעיקר אז הפעם זה בשבילו חיים שלי💖

המתכון: לניקוי הדגים

1 ק"ג ביצי  דגים מפוררים

לימון סחוט

להניח בקערה את הדגל לשטוף טוב במים זורמים לנקות כל מיני קרומים שאריות

למלא מים נקיים לסחוט לימון ולא לזרוק את הלימון אלה להכניס גם לקערה להשרות חצי שעה

לאחר השריה לשטוף לסנן על מסננת להגיר את הנוזלים

להוסיף כפית פפריקה מלח פלפל לבן כפית שום כתוש לערבב היטב 

לפרוס נייר כסף מעליו ניר פרגמנט

להניח מהעיסת ת הביצים לכפל את הנייר ואז את נייר הכסף כמו סוכריה להדק טוב זה חשוב

עד שתקבל נקניק להכניס שקית קוקי

להרתיח מים בסיר עם עליה דפנה פלפל אנגלי שהמים רותחים להכניס את הנקניק למשך חצי שעה 

להוציא מהסיר להוריד רק את השקית קוקי לקרר לילה במקרר

לפרוס את נקניק פרוסות לא דק מידי שלא יתפורר

להכין סיר כמו לבישול דגים 

פלפלים מכל הסוגים יבש חריף מתוק 

שום כמה שאוהבים עגבניות שרי 

כוסברה מלא חלק לבסיס וחלק מעל

לימון מקולף או כבוש

פפריקה מתוקה וחריפה, שמן . כורכום, תבלין לדגים, יש שמים כמון אני לא

מרק עוף פרווה אם רוצים

להניח בסיר רחב להקפיץ את כל מצרכי הבסיס להוסיף כוס וחצי מים לבשל עשרים דקות ואז להוסיף את פרוסות הביצים לפזר כוסברה להרטיב  ברוטב את הפרוסות במשך הבישול לבשל עד שנשאר רק רוטב סמיך להוריד מכסה לקבלת צבע משי  מה שנשאר לפנק את מי שאוהב בצי דגים




 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה