Translate

26 בדצמ׳ 2010

איזה פיצה



הפיצה הזו והסיפור שלה:
אז אסי שלי מתקשר מירושלים ואומר אמא יקרה אני בדרך הביתה.
ואני מגיע רק לביקור קצר כי אני בדרך לשבע ברכות טוב ,כמו שאתם מכירים אותי אני כבר בדרך למטבח אולי מישהו יבוא רעב ,מכינה בצק לפיצה מכניסה להתפחה מהירה בתנור ואז שוב צלצל הטלפון אמא אני רעב ,ואני בתחנה פה ליד פיצריה והריח מדהים ,אני בהלם לא מבינה איך הטלפטיה שלנו רצה ואז אני אומרת לאסף אתה לא מבין זה מה שאני מכינה לך בזה הרגע, פיצה טוב ממי תתאפק עד אשדוד ,וזה מה שאסף ורעייתו שתחי מגעים לאשדוד ,טורפים פיצה עם עגבניות ופיצה עם חצילים ,ובדרך לוקחים הביתה את הפוקצות המדהימות אז תכינו בצק חברים שלי משהו בדרך אליכם והוא בטוח רעבבבב.
המצרכים:
1 ק"ג קמח
1/2 כוס שמן זית משובח
2 כפות מלח
חב שמרית
2 וחצי כוסות מים פושרים
אופן ההכנה
ללוש לבצק חלק ואחיד לכסות לרבע שעה בלבד לחלק למה שתרצו פוקצות או2לפיצות גדולות או ל5 קטנות
תוספת אפשרית: להכין רוטב מעגבניות מרוסקות לבשל במחבט עמוק עם רבע כפית סוכר קורט מלח כאשר הנוזלים מתהדים להוסיף שום כתוש פפריקה אדומה מהולה בשמן זית ,פלפל לבן, בזיליקום יבש,מעט קטשופ,אורגנו לבשל עד אידוי כל הנוזלי.
טוב הכל לטעמכם כל התוספות שתרצו יש לכם בסיס צאו לכם עם טעמכם ודמיונכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה